بیش از 100 فکت از وان دایرکشن

 

خب......فكت هاي وان دايركشن:

هری دوست داره بچه ی اولش دختر باشه و اسمش رو Darcy بزاره

لیام از قاشق میترسه

لویی ۴ تا خواهر داره

زین سه تا خواهر داره

لویی دخترهایی رو که هویچ می خورن رو دوست داره

نایل وقتی که در جستجوی نمو رو نگاه میکرد گریه کرد

لیام وقتی که داستان اسباب بازیهای3 رو نگاه میکرد گریه کرد

اگه نایل در گروه نبود دوست داشت که مهندس صدا باشه

اسم اکانت زین در یوتیوب bradfordboizayn ست

زین وقتی که مست میشه خیلی خنده دار میرقصه

غذای مورد علاقه ی هری آب سیبب و ذرته!!

از نایل و هری پرسیدند که کدوم کار رو بیشتر دوست دارید بوسیدن یک دختر یا خوردن پیتزا؟

هری:بوسیدن یک دختر

نایل:خوردن پیتزا

زین طرفدار نایله

رنگ های مورد علاقه ی زین بنفش و قرمزه

زین از دختر هایی خوشش میاد که موی بلند و تیره داشته باشن و همچنین زیادی سفید نباشن

زین از ارتفاع میترسه

شهر زادگاه لویئ Doncaster ست

لویئ وقتی که خسته س دوست داره که موهای هری رو بهم بزنه

لویئ متولده شبه کریسمس

زین میگه که تا 30سالگیش میخواد ازدواج بکنه

ین :
هفت بار گوش هاش رو سوراخ کرده

یک بار سعی کرد که کاغذ بخوره

رنگ مورد علاقه اش آبیه

یک بار با دو نفر در یا در یک زمان قرار گذاشت

لیم:
بیست و دو بار از یه دختر خواست که باهاش قرار بذاره ولی اون هر دفعه درخواست لیم رو رد کرد


سه هفته زود به دنیا اومد به خاطر همین یک سری مشکلات داشن مثلا اینکه لیم از بچگی یک کلیه داشت

یک بار داشت از مدرسه اخراج میشد به خاطر اینکه چند نفر اذیتش کردند و لیم با زدن اون ها از خودش دفاع کرد

رنگ مورد علاقش بنفشه

همیشه در ساعت 11:11 آرزو میکنه

لویی:
بعد از اینکه فیلم های خون اشامی میبینه هری رو گاز میگیره

اگر خواننده نمیشد دوست داشت مربی تئاتر باشه

لویی ,هری و نایل رو خیلی دوست داره

قبل از اینکه با الینور باشه دوست داشت با یک طرفدار قرار بذاره

لویی عاشق هویج و لباس های راه راهه

لویی دختر هایی که هویج میخورن رو دوست داره ولی الینور زیاد از هویج خوشش نمیاد

هری:
به نظر خودش لباس های سبز براش خوش شانسی میارن

بدون لباس میخوابه

از حرفF  متنفره

خودش میگه اگه دختر ارزوهامو پیدا نکنم اشکالی نداره من لویی رو دارم

از این متنفره که یه دختر به خودش بگه زشت

موقعی که داشت به یک تور میرفت گریه کرد چون یادش رفت مامانشو بوس کنه
 
نایل:
از این که طرفدار ها در موردش شایعه بسازن بدش میاد!

دوست داره با یک طرفدار قرار بزاره! و به گفته ی خودش میخواد یک دایرکشنر واقعی رو انتخاب کنه!

همیشه غذا میخوره!

نایل چپ دسته ولی عادت داره گیتار رو با دست راست بزنه!

وقتی که 14 سالش بود خواب دید همه ی غذا های توی دنیا از بین رفتن و وقتی که بیدار شود گریه کرد!

عاشق تخت خوابشه

یک بار یکی از فن ها به نایل گفت که اون لایق اینکه توی وان دایرکشن باشه نیست(اخه اون کیههههه که به نایل اینو بگه؟؟؟)  نایل هم گریش گرفت...خودش میگفت این دست من نیست وقتی بقیه منو به خاطر دندونهام و اسمم و خیلی چیز های دیگه مسخره میکنن گریم میگیره من اینو دوست ندارم  این واقعا منو اذیت میکنه


نایل میگه وقتی طرفدار ها همه ی اعضای گروه رو به جز من بغل میکنن سعی میکنم خودم رو خوشحال نشون بدم ولی این واقعا به من اسیب میرسونه به همین دلیل وقتی یک طرفدار نزدیک ما میاد به جای اینکه اون بپره توی بغل من من میپرم توی بغلش!


نایل گریه کرد وقتی که یه عکس فتوشاپ شده از خودش توی اینترنت دید که داره سیگار میکشه!

 

اینم توضیحات کارشون:

توی این عکس میبینین که یک نفر کنار زین ایستاده که توی دستش یک سیگاره...یه نفر با فتوشاپ اون قسمت(دست مردی که سیگار میکشه) رو به جای دسته نایل گذاشته...نایل یک روز توی یک سایت این عکس رو از خودش دید و گریه کرد

فکت های گروه:
یک بار لیم و لویی موهای هری رو(وقتی که خواب بود)صاف کردند و هری وقتی خودشو توی ایینه دید گریه کرد!

همه ی اعضای گروه خواهر دارند اما نایل برادر داره!
همه ی اعضای گروه راست دست هستند ولی نایل چپ دسته!

فیلم مورد علاقهgrease

سلبریتی های مورد علاقه: دیانا ویکرز,رابی ویلیامز

لویی همیشه دوست داره عینک بزنه(fake glassesیعنی درحالی که عینکی نیست,عینک میزنه!

همیشه لباس راه راه میپوشه و عاشق هویج و دختر هاییه که هویج میخورن!

به گفته ی اطرافیانش آدم شوخ و خندا داریه!

موقع یک قرار دوست داره تی شرت راه راه و شلوار کتون قرمز بپوشه!

سوال هایی که لویی جواب داده:

بهترین چیز در پسر بودن چیه؟ این که دختر ها بهم علاقه مندن!

بهترین چیز در عضو گروه وان دایرکشن بودن چیه؟ بهترین درمانه مثل پنی سیین میمونه و ادم رو از افسردگی در میاره!

حموم یا دوش؟ دوش

افترشیو مورد علاقه؟ هالیستر

از چه موبایلی استفاده میکنی؟ من یک ایفون 4 و بلک بری دارم!

نظرت راجع به پاول(paul مدیر برنامه هاشونه) چیه؟ پاول برای من و پسرا مثل یه پدر خنده دار و سخت گیره!

موقع قرار چی میپوشی؟ دوست ندارم مثل بقیه بپوشم پس شلوار کتون ارغوانی یا قرمزم رو میپوشم به همراه یک لباس راه راه و یک کت...من عاشق لباسم مطمئن باشید خوشتیپ میشم

دوست داری دوست دخترت موقع قرار چی بپوشه؟ این چیزی نیست که من بخوام تصمیم بگیرم اون میتونه هر جوری که همیشه میپوشه باشه...

موقع قرار دوست دخترت رو کجا میبری؟ او میبرمش سینما و بعدش هم رستوران ایتالیایی

ایا جیغ طرفداران دختر تو رو میترسونه؟ این که اونها عشقشون رو از این راه به من نشون بدن ترسناک نیست بلکه قابل ستایشه!

فیلم مورد علاقه:Love Actually
گروه موسیقی مورد علاقه:the beatles
شو تلوزیونی مورد علاقه:family guy
سلبریتی مورد علاقه: شر(چر) لوید
کراش(یعنی کسی که علاقه ی زیادی بهش داره): لویی تاملینسون
هری عاشق لویی و گربه است!

سوال هایی که هری جواب داده:

بهترین چیز درمورد پسر بودن:فکر کنم بهترین چیزش اینه که میتونی مسخره بازی در بیاری و مثل یه ادم احمق باشي

بهترین چیز در عضو گروه وان دایرکشن بودن چیه؟ بهترین چیز 4 نفری هستن کنارمم!(لویی/لیم/زین/نایل)

بهترین درمان برای وان دایرکشن ایفکشن؟ موهای خودتونو از ریشه بکنید

موقع خواب چی میپوشی؟ هیچی

از چه موبایلی استفاده میکنی؟ بلک بری و ایفون4

موقع قرار چی میپوشی و با دوست دخترت کجا میری؟ یه جفت بوت و شلوار جین و یک تی شرت قشنگ...اونو هرجایی که راحت باشه و دوست داشته باشه میبرم! چون میخوام روز خوبی رو داشته باشه!

چه نوع دختر هایی رو دوست داری؟ دختر های مو فرفری و بانمک...ولی به رنگ مو اهمیت نمیدم .

ایا جیغ طرفداران دختر ترسناکه؟ترسناک نیست... روز های اول برام عجیب بود و با خودم میگفتم خدایا این چه کاریه؟ ولی الان دوست داشتنی و بعضی وقت ها یکم طاقت فرساست!

 

نظرت راجع به لویی؟ عاشقشمممم اگه دختر رویاهامو پیدانکنم لویی رو دارم

 


نظرات شما عزیزان:

Miss.malik
ساعت8:58---11 خرداد 1393
Eshq ast ONE DIRECTION
پاسخ:yeah


elnaz
ساعت12:30---4 خرداد 1393
مرسی
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:فکت,وان, دایرکشن,100,جالب,, | 21:12 | نویسنده : f styles |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.